torstai 2. huhtikuuta 2009

Nyt yli 20 000 vierailijaa



Klikkaa kuvaa, jotta näet kartan tarkemmin.

Tätä en odottanut. Tämä blogi on ollut alussa yksityinen "muistiinpanovihko", johon olen koonnut aineistoa 1500-luvusta. Se on ollut toisinaan Blogilistalla, toisinaan ei. Nyt taas se on Blogilistalla, joka näyttää 0 lukijaa ja kaksi "tilaajaa", mutta mittari kertoo, että tässä blogissa on käynyt 20 000 vierailijaa eli noin 20h/pv. Se on oikein hyvä minun mielestäni. En odottanut tällaista. Jos olet aloittanut bloggaamisen, älä ole siis huolissasi Blogilistan luvuista. Blogilistan toiminta on minulle mysteeri. Sieltä voi kuitenkin löytää kaikenlaista kiinnostavaa luettavaa, kun etsii.

Vuoden 2007 kirjoituksista on luettelo. Viime vuodesta en ole vielä tehnyt sellaista. Hakusanojen avulla voitte löytää aiheita, jotka kiinnostavat teitä. Blogissa on myös lukunäytteitä.

Kiitos teille, jotka olette olleet kiinnostuneita 1500-luvusta ja kyynärän mittaisesta Luciasta ja hänen ystävistään. Hyvää kevättä 2009!

2 kommenttia:

  1. Minä niin haluaisin blogisi seuraajaksi , mutta jostakin syystä en keksi miten . Minulla on mokkula ja tämä on todella hidas , eikä aina näytä kaikkea , että olisiko siinä syy . En tiedä .

    VastaaPoista
  2. Minullakin on hidas mokkula. Pääset helpoimmin Blogiskoon. Siellä se on valmiina.

    VastaaPoista